wtorek, 19 czerwca 2012

Pierwszy post, pierwsze angielskie zakupy.


 A oto moje dzisiejsze nowości ;)

Od lewej:
Wilkinson Quattro bikini
Sanctuary moisture locking socks
Bourjois Maskara Volumizer
Botanic Spa Gloves 
kosmetyczka
L'oreal the minerals truematch

Wszyscy tak zachwalają ten trymer, że czas przyszedł i na mnie.

Kosmetyczke, rękawiczki i skarpetuchy udało mi się  wziąć 3 for 2, a więc rękawiczki dostałam gratis ;) niedawno chciałam to wszystko kupić, ale bym przepłaciła !


Moja skóra nie lubi ciężkich fluidów i od jakiegoś czasu przerzuciłam się na mineralny podkład. Myślałam że dziś kupię jakiś inny, ale jak mój men pokazał mi okazyjną cenę (weź dwa, a drugi masz za połowe ceny) nie oparłam się pokusie :D Numer jaki wybrałam: D1 W1 - Golden Ivory

 Na ostatek maskara Bourjois 2 steps. Co prawda szukałam innej, niestety niedostępna na angielskim rynku, albo ja nie potrafie szukać :) Przetestujemy tą :d

 Miłego wieczoru ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz