niedziela, 19 sierpnia 2012

Odżywka do włosów

Urwanie głowy mam w tym tygodniu. Siedze aktualnie na podłodze z lapkiem, a wokół mnie jest  istny bałagan. Pare dni temu, kiedy byłam w pracy mój luby postanowił sie przeprowadzić na inne mieszkanie. Tak, wiedziałam o tym, ale sądziłam że zrobi to na spokojnie, rodzieli na kilka dni. Jednak co się okazało oczywiście jak to facet, rzucił wszystko co się dało do toreb i tak cały nasz dobytek jaki posiadamy przewiózł w 4 h na nowe miejsce. Nie wiem gdzie co jest, kosmetyki jako pierwsze prawie w całości zostały odnalezione ale nadal pozostaje sterta ciuchów, sprzętów etc., o które się ciągle przewracam. Daleko mam teraz do jakichkolwiek sklepów kosmetycznych, ale za to mam teraz bardzo blisko do pracy, nie muszę jeździć tymi okropnymi pociągami, które ciągle są opóźnione, bądź skasowane.
Dzisiaj przedstawię Wam odżywkę do włosów. Nie dawno skończyła mi się poprzednia, niestety nie mam opakowania i tak chyba z prawie miesiąc moje włosy istniały bez odżywki ;( Tą cmychnełam, bo była na promocji.


Odżywka przeznaczona od średnich do długich włosów, skłonne do przetłuszczania się. Jest lekka, bardzo ładnie pachnie ( mój luby stwierdził że czuje zapach lasu - nie wiem gdzie on ma ten las, bo wg mnie nie przypomina mi tego zapachu)
Wzbogacony w 'proteiny i perły' Generalnie włosy mają być gładkie w dotyku, lżejsze i lśniące.
Używałam na razie ze 3 razy i jak na razie spełnia swoje zadanie.
Za 2 tygodnie wyjeżdżam na wakacje do Polski, wiec muszę zrobić listę kosmetyków i będzie się działo na blogu ;) 

papatki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz