wtorek, 2 czerwca 2015

Moisture jelly - ineed



Kim jestem? 
Krótko mówiąc jest żelem nawilżającym do twarzy.  
Został zauważony przeze mnie dobre 3-4 miesiące temu.
Od razu zwracam uwagę, że to jest jeden z droższych produktów, jakie znalazłam na półkach boots'a.
Zauroczona różowym kolorem, oraz faktem że jest po obniżonej cenie postanowiłam go wziąć !
(ehh jak to kobieta) ;-)



Producent mówi, że:

- zapewniają natychmiastową i długotrwałą ochronę przed wilgocią,
- pomaga skórze odzyskać optymalny poziom nawilżenia,
- broni skórę przed utratą wilgoci,
-tworzy film ochronny.

Powinno stosować się 2 razy dziennie, rano i wieczorem.



Dobrze wiemy że powinniśmy dostarczać swojej skórze odpowiedniej wilgoci, by zapobiegać starzeniu się skóry, więc myślę, że taki krem, spełnia w pełni oczekiwania porządnie, nawilżenie cery.
Jak to wygląda na cerze?
Jest galaretkowy,  bardzo, ale to bardzo szybko wchłania się w cerę, identycznie jak sam kwas hialuronowy (który jest jednym jego składników) Nie odczuwasz go juz po ok. minucie.
 Idealnie pasuje jako baza pod makijaż ( ja tak stosuje) Używam go tylko raz dziennie i nie widzę nigdzie suchej skóry !  Jedno pełne kliknięcie (zdjęcie powyżej) wystarczy na cała twarz+szyję.
Im mniej produktu, tym pasek wraz z żelem podnosi się ku górze. W moim przypadku powoli zmierza ku końcowi, trzeba poszukać jakiejś dobrej okazji cenowej, by kupić go ponownie!
Myślę że takie pudełeczko (30ml) starcza na dobre 3 miesiące.


Cena stała: 24,99 funtów,  ja kupiłam w promocji za 18,99 ;-]

Skład:

WATER (AQUA / EAU), GLYCERIN, PENTYLENE GLYCOL, GLYCERETH-26, CARBOMER, GLYCERYL POLYACRYLATE, TREHALOSE, UREA, STRELITZIA NICOLAI SEED ARIL EXTRACT, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, SERINE, BIOSACCHARIDE GUM-1, ALGIN, DISODIUM PHOSPHATE, PULLULAN, SODIUM HYALURONATE, POTASSIUM PHOSPHATE, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz