sobota, 2 lutego 2013

Antipodes




Skuszona przez agisboutique zakupiłam po niższej cenie. Mowa o Antipodes Rejoice Light Facial Day Cream, który stymuluje do pracy kolagen. Cudownie pachnie, migdałami i wanilią. Zdążyłam go dopiero dwa razy użyć. Jest dość gęsty, początkowo myślalam że będzie za tłusty, pozostawiał film na skórze. Ale tak nie jest ! ;-) Szybko się wchłania. Noo i ten zapaaaach !

Z przepięknym składem, ORGANICZNY. pojemność 60 ml. 


Cała potęga 'słodkości dla twarzy' zawarta w pięknym, minimalistycznym opakowaniu. 




sugerowana cena producenta to 26 f plus koszt wysyłki. Ja za mój zapłaciłam 9,99 f plus darmowa wysyłka !


10 komentarzy:

  1. Ma świetny skład, oby Cię nie rozczarował ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda maska czy peeling kosztował ok. 10 zł, za całość coś ponad 50 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super, ja póki co zażywam 4FLEX z kolagenem, głównie na stawy, ale mam cichą nadzieje, że i na skórę będzie równie dobry.
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna tubka :)przypomina trochę maść lub pastę do zębów :) też jestem ciekawa jak się będzie sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam oko na maskę z miodem Hanuka z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie zamówiłaś w tak okazyjnej cenie, czy jakieś kody miałaś promocyjne?

    OdpowiedzUsuń