czwartek, 14 lutego 2013

Floslek


 Floslek Żel do powiek i pod oczy
z świetlikiem i babką lancetowatą
' Żel przeznaczony dla osób ze skłonnością do podrażnień i obrzęków skóry powiek i okolic oczu. '
Ma zapobiegać powstawaniu worków pod oczami. 
Bez parabentów.
15 ml

Używam go od 4 miesięcy i jest na wyczerpaniu. Kosztował mniej niż 10 zl. Myślę, że jest idealny dla młodych osób, nawilża, lekko minimalizuje worki pod oczami. Koleżanka miała ten sam tyle że w pudełeczku - jej nie przypadł do gustu. Póki co kupiłam inny żel pod oczy z tej samej firmy. Zobaczymy jak się sprawdzi ;-) 



Floslek Żel z aloesem 
przeznaczony do skóry suchej

Ekstrat z aloesu 5% 
Pantenol 1%
50 ml

'Gdzie się podziały, tamte prywatki ' i mój pantenol -.-
Zawiódł mnie totalnie ;< Potrzebowałam coś na moją suchą skóre ( patria T) i niestety działa tylko chwilowo, po 10 minutach, a  nawet szybciej powracają skórki od suchej skóry ;( Wiem że mam bardzo, ale to bardzo suchą skóre.  Z trudem wyszukuje produktów, które są dobre dla mojej skóry. Póki co znalazłam Antipodes, który świetnie łagodzi moją skóre. Także moim ulubionym nocnym kosmetykiem jest kwas hialuronowy.


A tak wogoleee... co robicie w Walentynki? Ja standardowo siedze w pracy, jakby nie inaczej ;-) Moj M również. Może kiedyś sobie to odbijemy. Zastanawiam się co by mu kupić, pierwszą myślą był czteropak piwa. I chyba na tym pozostanę. Wiem, jestem mało romantyczna, ale jak praktyczna x) hehe :D

Za to moi współlokatorzy kupili sobie na Walentynki  drzewko Bonsai. Wydali na nie 90 funtów i ma metr wysokości. Totalna rozpuda :D ( Lubie drzewka Bonsai, ale nie za tą cene, zwłaszcza że są ciężkie  w utrzymaniu)

13 komentarzy:

  1. Ten pierwszy kiedyś miałam i spisywał się całkiem fajnie;) Kiedyś na pewno do niego wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swojemu mężowi zakupiłam zestaw pianka do golenia + balsam po goleniu Nivea, też praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy ostatni akapit:) Ja sie mecze bez ukochanego juz 3rok, a to bedzie trwac niestety jeszcze z rok:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam odpowiedniego kremu pod oczy , szukam i szukam i chyba nigdy nie znajdę! zawsze mam jakieś "ale"... Ale dużo dobrego słyszałam o tych kremach z flos-leku wiec chyba ruszę do apteki i kupię na wypróbowanie - bo cenowo są naprawdę przystępne!:) A co do piwa to mega praktyczne:P a nie jakieś tam majtki, skarpetki, kosmetyki itd. Przynajmniej się chłopak ucieszy i bedzie miał z piwa pożytek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie lubiłam pierdołek typu majtki etc. a z piwa był megaa zadowolony ;)

      Usuń
  5. bardzo lubie kremy/zele pod oczy z floslek,tanie polskie i dzialaja,zapraszam do siebie pozdrawiam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam o tym pierwszym Flosleku jakiś czas temu, więc może i ja w końcu się skuszę, jak problemy worków powrócą, ale nie tęsknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak się właśnie kończy niewylogowanie :D Kochani znajomi:P

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem bardzo niesystematyczna w używaniu kosmetyków do okolic oczu :/ chyba muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nie bylam, mialam straszne z tym klopoty. Ale teraz zorganizowalam sobie wszystko co I jak przed makijazem I sie przyzwyczailam ;)

      Usuń
  9. Miszuuu mi ten w pudełeczku nie spasował bo ja mam bardzo delikatna skóre wokół oczu i nie sprawdzał sie ale u innych czemu nie:P

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mialam ani jednego ani drugiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja bardzo lubię kosmetyki Flosleku :)

    OdpowiedzUsuń